ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

معرفی بازی «کودتا» | مچ حریفان را بگیر

  • کد خبر: ۷۱۱۱۵
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
معرفی بازی «کودتا» | مچ حریفان را بگیر
خوب بلوف زدن در بازی و از آن مهم‌تر مچ دیگران را وقت بلوف زدن گرفتن، کار هر کسی نیست، افراد کمی چنین توانایی و قدرتی دارند و همان‌ها هستند که در بازی کودتا می‌درخشند و لذت برنده شدن را می‌چشند.

مریم شیعه زاده | شهرآرانیوز - خوب بلوف زدن در بازی و از آن مهم‌تر مچ دیگران را وقت بلوف زدن گرفتن، کار هر کسی نیست، افراد کمی چنین توانایی و قدرتی دارند و همان‌ها هستند که در بازی کودتا می‌درخشند و لذت برنده شدن را می‌چشند.


فاز بازی چیست؟

کودتا یک بازی سراسر بلوف و مچ گیری است. کارت‌های این بازی از ۵ شخصیت تشکیل شده است که قابلیت هایشان در تقابل با یکدیگر است. هر بازیکن، بازی را با ۲ کارت (نقش) شروع می‌کند و می‌تواند در طول بازی قابلیت نقش‌هایی را که در اختیار ندارد با بلوف زدن استفاده کند. در این بازی بازیکنان تلاش می‌کنند تا امتیاز جمع و علیه رقیب کودتا کنند و خودشان برنده بازی شوند. بازیکنان می‌توانند روی بلوف هم بلوف بزنند و پیدا کردن حقیقت را پیچیده‌تر کنند یا یکدیگر را در تله بیندازند. این در حالی است که کل بازی شامل یک دسته کارت و یک مشت سکه است و یاد گرفتن قوانین آن چند دقیقه بیشتر وقت نمی‌گیرد. کودتا با اجزای کم، تجربه و هیجان زیادی به وجود می‌آورد و موقعیت‌های جذابی را خلق می‌کند، البته برای لذت بردن از بازی باید خوب روی نقش‌ها مسلط شوید وگرنه با لفت لفت کردن دستتان زود برای بقیه رو می‌شود و می‌بازید.


معرفی بازی «کودتا» | مچ حریفان را بگیر

 

به درد چه کسانی می‌خورد؟

کودتا خوراک آن دسته افرادی است که دنبال بازی‌های جمع و جور و پر هیجان هستند. افرادی که حوصله بازی‌های طولانی را ندارند، حالا چه این طولانی بودن مربوط به شروع و تدارک بازی باشد، چه به پایان رساندن یک دست از بازی. کودتا زود پهن می‌شود، زود به پایان می‌رسد و زود هم جمع می‌شود و از این لحاظ بازی ویژه‌ای است. تم بازی بلوف زدن و کشف حقیقت است، پس آن جنس آدم‌هایی که کاراگاه بازی را دوست دارند یا فکر می‌کنند می‌توانند بقیه را در بازی سیاه کنند از این بازی خوششان خواهد آمد. قواعد بازی ساده است، ولی در عین حال برای برنده شدن باید خیلی روی آن فکر کنید و می‌شود راهبرد‌های مختلفی برای پیشبرد بازی در نظر گرفت.


گرافیک و کیفیت بازی

نسخه ایرانی کودتا با اجازه طراح اصلی بازی بازنشر شده، ولی تصویرسازی آن با بازی اصلی تفاوت دارد. جنس قطعات بازی بد نیست، اما آنچنان چنگی هم به دل نمی‌زند، به ویژه سکه‌ها که خیلی معمولی هستند. طرح و نقش‌های روی کارت‌ها قشنگ هستند، ولی بومی نشدند و می‌شد از همان طرح‌های اورجینال هم استفاده کرد. دفترچه بازی روند بازی را کمی سخت توضیح داده و پیشنهاد ما این است که بازی را از طریق ویدئو‌های آموزشی یاد بگیرید. قیمت بازی مناسب و خرید بازی مقرون به صرفه است، پیشنهاد نمی‌کنم در کافه بازی‌ها سراغ این بازی بروید، با منطق من بازی‌های گران‌تر که خریدشان کار هر کسی نیست و تجربه شان ارزنده است در اولویت قرار دارند.


مچ حریفان را بگیر

برای چه سنیه؟ ۱۴ سال به بالا
چند نفره است؟ ۲ تا ۷ نفر
چقدر زمان می‌بره؟ هر دست یک ربع
قیمتش چقدره؟ ۵۲ هزار تومان

 

 


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->